• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 8 měsíců zpět #9810

  • GhoostRider
  • Avatar uživatele GhoostRider Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj všem, mám dotaz k laděným výfukum na moji VFRU. Koukal jsem všude možně na laďáky a nic moc, před tím jsem měl na Banditovi laďák od Creptusu, momentálně jsou dost zaneprázdněný, má tady někdo z vás na modelu VTEC pouze jednu koncovku přidělanou na boční straně motorky? Přemýšlel jsem už nad touto variantou, že bych vyndal origo výfuk z pod sedla a dal pouze jednu, případně dvě koncovky na bok motorky. Díky za příspěvky, rady, postřehy. GhoostRider

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 8 měsíců zpět #9811

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Od Creptusu bych nebral nic. Nebo už dělají výfuky s homologací? Jednoduchá koncovka na stranu určitě půjde použít od výrobců, kteří ji dělají na VFR800F nebo Crossrunnera. Netuším, nakolik jsou shodné svody, zda se nebude muset upravit část za katalyzátorem. Stejně tak stupačky nemají úchyt na výfuk, ale pokud neřešíš boční kufry, asi by to šlo dát do oka pro uchycecní bočních kufrů.
Osobně si myslím, že je to blbost, protože po sedlem ti zůstane ošklivý prázdný prostor. Pochopitelně bys mohl z VFR800F dát i podsedlový rám, plasty, sedlo... finančně se dostaneš na nesmyslné částky. Výběr dvouvýfukových laďáků na VTEC je bídný z důvodu náročné výroby a nízké poptávky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od scalla.

Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 8 měsíců zpět #9812

  • GhoostRider
  • Avatar uživatele GhoostRider Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, nejde mi o homologaci, jde mi hlavně o změnu zvuku, je mi jasné, že pokud bych dal koncovku na stranu, tak to pod sedlem bude vypadat divně atd., nakonec jsem dospěl k názoru, že koupím starší origo výfuky a ty si upravím:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 8 měsíců zpět #9813

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Předpokládám že nemáš v plánu jezdit dál než kolem komína, když ti nejde o homologaci. Úprava sériových výfuků je asi nejlevnější varianta. Pokud zachováš přepážku na konci, pak i případné kontroly máš větší šanci přežít než s nehomologovaným laďákem

Odesláno pomocí Tapatalk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 8 měsíců zpět #9814

  • GhoostRider
  • Avatar uživatele GhoostRider Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Zatím brouzdám pouze vlastech českých, uvidíme, kam se kdy rozjedu, nicméně pokud upravím sériové výfuky, mohlo by to být v klidu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 8 měsíců zpět #9815

  • Bedla
  • Avatar uživatele Bedla
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 7
  • Obdržená poděkování 1
Tak tohle jsem už ve svojí hlavě taky řešil. Koupit origo a vykuchat. Bohužel co jsem viděl a slyšel, tak zvuk nic moc. Pak mě napadlo to co tebe. Jeden boční. Buďto noname nebo laďák na VFR vtec 2013 a vejš. ( nebo od kdy je ten novej model) A hlavně by to bylo s homologací na VFR vtec. Klidně bych tam nechal odpojený orogo fuky, aby tam nevznikla ta divná díra. Ale bohužel já vše řeším jen v hlavě a skutek utek. Nemam moc času a už bohužel moc nejezdim. Přikládám fotku kterou jsem našel na netu. To je varianta č.3
Přílohy:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 8 měsíců zpět #9816

  • MrWho
  • Avatar uživatele MrWho
  • Offline
  • Začátečník
  • Začátečník
  • Příspěvky: 28
  • Obdržená poděkování 0
Bedla -> ta varianta č.3 má ještě pod prdelí další plastovou nástavbu aby tam nevznikala ta ošklivá díra. Je to nějákej kit za pro nás celkem nesmysl peněz.

GhoostRider -> laďáky jsem taky řešil, momentálně nejlevnější je objednat z ebay G.P.R. mají i homologaci a seženeš je za 12k (což je nejlevnější co sem našel za nový laďáky) nehomo tam mají emerický two brothers (šak hoď voko), případně brouzdat český inzerce a zkusit napsat borcům co prodávají moto s laďákama jestli by ti nevyměnili laďáky za tvoje origo + doplatek. A ještě k tomu kuchání jeden týpek to má dobře vymyšlený s podrobným návodem, to taky najdeš po pár minutách na googlu, přijde mi to jako nejrozumnější varianta kuchání (samozřejmě je s tím nejvíc práce :D )

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 8 měsíců zpět #9817

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Ta repsolka vypadá jak úplně jiná motorka. ;) Plast pod sedlo bude mít výhodu v tom, že získáš větší úložný prostor. To nemusí být špatná věc. Jen bych se trochu bál toho krátkého výfuku. Aby to s ním nejelo ještě hůř než s originálem. Tuším že krátký Ixil na crossrunnera nic nepřidal a ještě sebral...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 5 měsíců zpět #9910

  • Jarak
  • Avatar uživatele Jarak
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 262
  • Obdržená poděkování 15
Zdar,zaujal mě tento obrázek s výfuky akrap, jen nemohu nikde objevit o nich více info...nevíte někdo?
Díky Jarák
Přílohy:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Laďák na VFR 800 VTEC 2002 6 roků 5 měsíců zpět #9911

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Veškeré info najdeš na stránkách akrapoviče . Pokud tam nejsou, už se nevyrábí. I když na tom obrázku asi budou roury k něčeho jiného. Pokud vím, tak na starý VTEC akrapovič výfuky nedělal.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.817 sekund
Powered by Kunena fórum