• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 9 měsíců zpět #7054

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007
  • Návštěvník
  • Návštěvník
scalla napsal:

No já jsem měl na těch roadsmartech II taky ojetý předek více na druhé straně, než zadek. Nemáš to podobný případ? Když máš gumy sjeté nebo je tam hrana (a není to zrovna 90 stupňový vinkl B) ), pak ujíždějí. Ta hrana se udělá hned. Zrovna aktuální gumy mne takhle blbly, protože jsem jezdil pár dní do práce. Ale zase jsem je v Rakousku "opravil" :-)


a jak se to prosimte povede? U Vikiho chapu, bral gumy z okruhu, neni to sada, kazdou ojizdel nekdo jiny pripadne na jinem okruhu, ale jak se ti povede na jedne motorce ojet nove gumy tak, ze mas vpredu vic ojetou opacnou stranu nez vzadu? :)

jinak kdyby nekdo chtel, mam v garazi jednu D211 GP Racer E 190/55 jetou z okruhu, jeste se na ni neco odjet da, kdyz si pro ni prijedete, tak vam ji dam, muzete ale nemusite sebou vzit nejake bile vino :-) (viz inzerat na motorkarich, uzivatel Veverčák).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 9 měsíců zpět #7055

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
beyk0007 napsal:

scalla napsal:

No já jsem měl na těch roadsmartech II taky ojetý předek více na druhé straně, než zadek. Nemáš to podobný případ? Když máš gumy sjeté nebo je tam hrana (a není to zrovna 90 stupňový vinkl B) ), pak ujíždějí. Ta hrana se udělá hned. Zrovna aktuální gumy mne takhle blbly, protože jsem jezdil pár dní do práce. Ale zase jsem je v Rakousku "opravil" :-)


a jak se to prosimte povede? U Vikiho chapu, bral gumy z okruhu, neni to sada, kazdou ojizdel nekdo jiny pripadne na jinem okruhu, ale jak se ti povede na jedne motorce ojet nove gumy tak, ze mas vpredu vic ojetou opacnou stranu nez vzadu? :)


No to mi taky není jasné. Všiml jsem si toho, až když jsem dělal fotky těch ojetých gum pro článek. Holt jsou věci mezi nebem a zemí...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 8 měsíců zpět #7056

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007
  • Návštěvník
  • Návštěvník
scalla napsal:

beyk0007 napsal:

scalla napsal:

No já jsem měl na těch roadsmartech II taky ojetý předek více na druhé straně, než zadek. Nemáš to podobný případ? Když máš gumy sjeté nebo je tam hrana (a není to zrovna 90 stupňový vinkl B) ), pak ujíždějí. Ta hrana se udělá hned. Zrovna aktuální gumy mne takhle blbly, protože jsem jezdil pár dní do práce. Ale zase jsem je v Rakousku "opravil" :-)


a jak se to prosimte povede? U Vikiho chapu, bral gumy z okruhu, neni to sada, kazdou ojizdel nekdo jiny pripadne na jinem okruhu, ale jak se ti povede na jedne motorce ojet nove gumy tak, ze mas vpredu vic ojetou opacnou stranu nez vzadu? :)


No to mi taky není jasné. Všiml jsem si toho, až když jsem dělal fotky těch ojetých gum pro článek. Holt jsou věci mezi nebem a zemí...


ses proste dobrej :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 9 roků 1 měsíc zpět #8084

  • Gahan37
  • Avatar uživatele Gahan37
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Napadlo mě, co dozadu koupit progresivní pružinu Hyperpro cca 3t kč to by také mohlo pomoct

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 9 roků 1 měsíc zpět #8086

  • lukyvfr
  • Avatar uživatele lukyvfr Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 88
  • Obdržená poděkování 1
Tak když se vlákno opět oživilo, doplním jak jsem celou situaci vyřešil... resp. jsem tak na půl cesty:

Předek
po sáhodlouhých čteních českých i zahraničních diskuzí, konzultaci se známým, který toho času pracoval u Halbicha, jsem provedl následující změny:

1) komplet výměna vnitřní cartridge... nahrazeno cartridge z CBR 600 F2. To znamená, že nyní můžu nastavit nejen předpětí pružiny, ale také průtok oleje při dekompresi oleje
2) výměna originálních progresivních pružin za lineární Ohlins
3) olej Ohlins 10W

Nutno říci, že předek se až neuvěřitelně zlepšil... ani jsem nečekal tak rapidní zlepšení :-)
Pokud se k tomu někdy dostanu, sepíši zde o tom článek vč. fotodokumentace ;-)

Zadek
Na zadku mám origo tlumič z VFR V-TEC ABS (s kolečkem na nastavení předpětí pružiny)
Rapidní zlepšení předku mělo za následek ten, že teď dost citelně vnímám, jak mu zadek absolutně nestíhá... a o co lepší mám pocit z předku, o to horší mám ze zadku.
Nejdříve jsem měl v plánu koupit Hyperpro nebo Ohlins, ovšem onen známý od Halbicha mi doporučil, že pokud vyloženě nechci hýřit penězi, ať raději nechám repasovat origo tlumič a vyměním na něm pružinu za Ohlinsovou... že tento úkon zadek zlepší téměř stejně a přitom cena úkonu (práce + materiál) cca 3-4tis.
Na toto se teprve chystám... a v dohledné době se to chystám zrealizovat.

Hawk ;-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.494 sekund
Powered by Kunena fórum