• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 10 měsíců zpět #7035

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Vidím, že sis s motorkou užil. :-) To je story na román. Vidím že tam máš docela dost úprav. Kurnik, jak to, že tady ještě nejsou fotky? :-) Na druhou stranu, když už jsi do té motorky investoval tolik úsilí a peněz, pak bych už to nevzdával. ;) S tím zlodějem to je neskutečný pech. Fakt, dokud se nezačnou sekat ruce... :( No když jde o peníze, pak je ještě možnost koupit od Hyperpra jen tu progresivní pružinu. Určitě je tužší než originál. A po sezóně vyměnit alespoň tu pružinu. I když rozsah nastavení toho hydroštelu je poměrně malý. Ale zase je to pohodlné.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 10 měsíců zpět #7036

  • lukyvfr
  • Avatar uživatele lukyvfr Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 88
  • Obdržená poděkování 1
No, spíše než román bych to viděl na tragikomedii :-D

tady posílám 2 fotky.. první (na bocích nápisy VFR) je z roku 2010 (2 měsíce před krádeží), druhá letos...

asi než pružinou, bych to do budoucna řešil komplet výměnou... nijak mě to netlačí, tak budu průběžně checkovat ebay, apod. a pokud se objevý nějaká good nabídka, pořesím to :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 10 měsíců zpět #7037

  • lukyvfr
  • Avatar uživatele lukyvfr Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 88
  • Obdržená poděkování 1
tak jsem nahrál fotky k sobě na profil, tak se můžeš podívat ;-)

kde jse nápis na bocích VFR, to je z roku 2010.. pak je tam jedna komplet bez nápisu (jsou tam držáky kufrů) ta je z loňska.. a kde je na bocích křídlo, to jsou letošní

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 10 měsíců zpět #7038

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
To vypadá zajímavě. Protože jestli se mi na FI něco nelíbí, pak to jsou zrovna ty blinkry na kapotě. :) Nejsou ty zrcátka moc krátké?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 10 měsíců zpět #7039

  • lukyvfr
  • Avatar uživatele lukyvfr Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 88
  • Obdržená poděkování 1
krátké ani ne, resp. jsou níž a jdou víc do strany... na což jsem si musel chvíli zvykat... ale to byla otázka pár jízd.. a tím se ta délka kompenzuje (tím, že jdou do strany)

Máš pravdu a souhlasím... ty origo blinkry te čumák motorky vyloženě hyzdí... proto, když ji složi podruhé a byly tam origo plasty z té UK motorky, hned následující rok šly dolů, blinkry se zadělaly a šel komplet nový lak ;-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 9 měsíců zpět #7045

  • MartinBrno
  • Avatar uživatele MartinBrno
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Já bych se vám sem s dovolením vetřel s příbuzným dotazem. Nezdá se vám, že je na rc46 zadní pružina hodně tvrdá? Když jedu sám, tak i na nejmenší předpětí mi motorka příjde tvrdá a jankovitá. Kdežto když jedu ve dvou, předpětí 4-5 od nejměkčího tak motorka krásně žehlí nerovnosti a celkově mi příjde, že podvozek funguje mnohem líp. Selský rozum mi napovídá, že je tuhost zadní pružiny na mě samotnýho moc velká (bez oblečení vážím 80 kil). Dá se s tím něco dělat? Zase když bych tam dal měkčí pružinu, tak to bude ve dvou moc měkký, co?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 9 měsíců zpět #7046

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Člověče, já ti závidím. ;)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 9 měsíců zpět #7051

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 409
  • Obdržená poděkování 1
já asi taky závidím :D
....a trochu odbočím....

hádanka sezóny :)

když dávám náklon v zatáčce doprava,tak předek jakoby trochu ujede doleva a zadek drží stopu,no a když naklápím doleva,předek drží,a zadek trošku ujede doprava. Čím to je?? :) :silly:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Viki.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 9 měsíců zpět #7052

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
No já jsem měl na těch roadsmartech II taky ojetý předek více na druhé straně, než zadek. Nemáš to podobný případ? Když máš gumy sjeté nebo je tam hrana (a není to zrovna 90 stupňový vinkl B) ), pak ujíždějí. Ta hrana se udělá hned. Zrovna aktuální gumy mne takhle blbly, protože jsem jezdil pár dní do práce. Ale zase jsem je v Rakousku "opravil" :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: VFR 800 - nastavení podvozku 10 roků 9 měsíců zpět #7053

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 409
  • Obdržená poděkování 1
jj,máš v jádru pravdu :)
předek z Brna-sjetá více pravá strana
zadek sjetý na jiném levotočivém okruhu-sjetá vice levá strana
.... je to takový zvláštní pocit ale je to jen o nervech,jestli tomu podlehneš :D
p.s. moje chyba při nákupu jetých pneu z okruhu :huh:

chtěl bych vidět na tom jet někoho kdo je zvyklý jen na nové cestovní sady gum :laugh: :side: :laugh:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.455 sekund
Powered by Kunena fórum