• Strana:
  • 1

Téma:

VFR 750 16 roků 9 měsíců zpět #916

  • Chlumak
  • Avatar uživatele Chlumak Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Zdravím, potřeboval bych poradit s dobíjeńím aku. Při vypnutých světlech se baterie nabíjí, ale při zapnutých světlech se nestačí dobíjet. Moto : VFR 750 (rok v. 1993)
Předem díky, Chlumák :dry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR 750 16 roků 9 měsíců zpět #924

  • sebekjiri
  • Avatar uživatele sebekjiri
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 210
  • Obdržená poděkování 0
Mě NC 30 z 90eho roku dobíjela pouze 12,8 voltů. Musel se udělat alternátor. Jestli jses od Prahy, vim o šikulovy, kterej mi ho za 3 litry přemotal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR 750 16 roků 9 měsíců zpět #945

  • mustang
  • Avatar uživatele mustang Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
sebekjiri napsal:

Mě NC 30 z 90eho roku dobíjela pouze 12,8 voltů. Musel se udělat alternátor. Jestli jses od Prahy, vim o šikulovy, kterej mi ho za 3 litry přemotal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR 750 16 roků 9 měsíců zpět #946

  • mustang
  • Avatar uživatele mustang Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Hoj sice mam vfr 800 r.v.99,ale stejny problem jen se chci zepat co ti s tim alternatorem delal.
Psal jsem to tu uz jednou ale vsichni me odkazuji na regulator, tim to ovsem neni byl jsem u ignitechu a jako na svini to zrovna jelo dobre (kdyz me to meril,ale s baterkou jsem prijel vystavenou) regulator mam dobry,proste jednou to dobyji a pak zase ne ,asi to bude vybracemi,kontakty me v servise prosli a taky dobry. Napada me jen ten alternator jestli se ty uhliky nehybou. Nebo co ja vim.Jinak bobyji to vetsinou 12,00+ ale jak kdy:angry:
Sice jsem s Vfrkem spokojen,(jizdnimi vlastnostmi)ale s timto problemem se nikdo neumi vyporadat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR 750 16 roků 9 měsíců zpět #982

  • sebekjiri
  • Avatar uživatele sebekjiri
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 210
  • Obdržená poděkování 0
Co by - přemotal, uhlí, srovnal rotor

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR 750 16 roků 9 měsíců zpět #996

  • BURNOUTER
  • Avatar uživatele BURNOUTER
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Ahoj. Ohledně špatného alternátoru bych to netvrdil tak jednoznačně. Mám VFR 93, a dělala mi to samé. Jednou dobíjela, jednou ne. Relé sme proměřovali a bylo dobré. Do baterky mi přitom šlo pouze 11,8 Voltu.
Nejjednodušeji to poznáš takto. Ve tmě nastartuj motor, rozsviť světla proti zdi a dívej se na sílu světla na volnoběh. Jestliže lehce poblikává a po přidání plynu se rozsvítí víc, třeba jen malinko a po klesnutí na volnoběh se opět trochu utlumí, je to opravdu relátkem.
Tyto samé příznaky mi vyřešilo nové relé.

Oléé

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:VFR 750 16 roků 9 měsíců zpět #998

  • sebekjiri
  • Avatar uživatele sebekjiri
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 210
  • Obdržená poděkování 0
Změř prosím tě, napětí na výstupu z regulátoru oproti kostře na rámu. Pokud je tam špatné, regulátor. Pokud je tam dobré, změř napětí na baterii, pokud tam je špatné, máš na cestě mezi regulátorem a baterkou přechodový odpor. To znamená- špatnej svod na kostru od regulátoru, špatně přikostřenej kabel od baterie, mizernej kabel z regulátoru do baterie, prohlídni kontakty na kabelech. Dobrý výsledek 18v alternátor, 18v před regulátorem, 13,8v za regulátorem a 13,8v na baterii. Reakce na předchozí příspěvek- JEŠTĚ LEPŠÍ JE TY DRÁTY PŘILOŽIT NA JAZYK- TAK JE TO PRÝ JEŠTĚ PŘESNĚJŠÍ

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.400 sekund
Powered by Kunena fórum