Ahojte,
potrebujem poradit. Motorka mi zozrala stator stary dal sa novy zhorel steker a znova odpalilo stator. OK nenechal som nic na nahode kupil novy stator (electrex) a novy regler (ignitech) s origo koncovkami nastartoval som bateriu dobija 14V dost malo sa mi zda ked regler je ignitech a mal by davat 14,5. Vravim si ok nevadi, nechal som moto zohriat pustil sa ventilator a masina zdochla. A tu to zacalo.... Vravim ok napojim voltemter na parkovacku aby som videl dobijanie a pozeram ze na parkovacke je pri zapnutých klucoch len 10V a na baterii 12,4.... studoval som ze kostra, ok prepojil som kostru v modrom konektore s ramom a bum napatie vyrastlo na 11,2 a zacalo vsetko fungovat, uz nezdochyna a svetla svietia tak ako nikdy predtym. No stale je na parkovacke rozdiel 1V oproti tomu co je na baterii aj ked je nastartovana a na baterii je 13,8 13,9 tak na parkovacke je 12,7.... Ako je toto mozne ? Nema tam byt rovnake napatie ? Alebo zbytocne riesim a ma to tak byt ? Kam teda napojit voltmeter ? Plus co ide do spinacky je rovnaky ako je na baterke napatie identicke no ked otocim klucom tak z druhého plusu uz ide prud ako na parkovacke teda hned -1V. Vsimol som si ze su tam tri kable na spinacke dva cervene a jeden uz neviem presne ale bielo modry asi... Otazka neviete mi niekto potvrdit ci na parkovacke hoc ktorej je napatie s otocenym klucom bez nastartovania okolo 11V ? Druha otazka aj na poistkách pre svetla je napatie mensie o 1V oproti baterii.... Kostra celkova co je pri svetlach ten zvazok je cisty a ani po napojeni priamo na minus sa nic nezmeni... Voltaz o 1V stale mensia oproti baterii.... Asi som to zle vlozil ospravedlnujem sa neviem to presunut....