• Strana:
  • 1
  • 2

Téma:

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10265

  • Viktor
  • Avatar uživatele Viktor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Ahojte,
potrebujem poradit. Motorka mi zozrala stator stary dal sa novy zhorel steker a znova odpalilo stator. OK nenechal som nic na nahode kupil novy stator (electrex) a novy regler (ignitech) s origo koncovkami nastartoval som bateriu dobija 14V dost malo sa mi zda ked regler je ignitech a mal by davat 14,5. Vravim si ok nevadi, nechal som moto zohriat pustil sa ventilator a masina zdochla. A tu to zacalo.... Vravim ok napojim voltemter na parkovacku aby som videl dobijanie a pozeram ze na parkovacke je pri zapnutých klucoch len 10V a na baterii 12,4.... studoval som ze kostra, ok prepojil som kostru v modrom konektore s ramom a bum napatie vyrastlo na 11,2 a zacalo vsetko fungovat, uz nezdochyna a svetla svietia tak ako nikdy predtym. No stale je na parkovacke rozdiel 1V oproti tomu co je na baterii aj ked je nastartovana a na baterii je 13,8 13,9 tak na parkovacke je 12,7.... Ako je toto mozne ? Nema tam byt rovnake napatie ? Alebo zbytocne riesim a ma to tak byt ? Kam teda napojit voltmeter ? Plus co ide do spinacky je rovnaky ako je na baterke napatie identicke no ked otocim klucom tak z druhého plusu uz ide prud ako na parkovacke teda hned -1V. Vsimol som si ze su tam tri kable na spinacke dva cervene a jeden uz neviem presne ale bielo modry asi... Otazka neviete mi niekto potvrdit ci na parkovacke hoc ktorej je napatie s otocenym klucom bez nastartovania okolo 11V ? Druha otazka aj na poistkách pre svetla je napatie mensie o 1V oproti baterii.... Kostra celkova co je pri svetlach ten zvazok je cisty a ani po napojeni priamo na minus sa nic nezmeni... Voltaz o 1V stale mensia oproti baterii.... Asi som to zle vlozil ospravedlnujem sa neviem to presunut.... :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Viktor.

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10266

  • Stanley
  • Avatar uživatele Stanley
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 219
  • Obdržená poděkování 12
Nižší napětí v kabeláži je dané odporem vodičů. Tuším že k přední parkovačce se mi ztrácí 0,5V. Já si natáhl plus z baterie pro zásuvku a z něj vyvedl voltmetr. I tak se tam něco ztratí oproti baterii. Elektex mám teď taky, pravděpodobně je to přeprodaná Čína. I výstupní kabely jsou menšího průřezu než originál. Co se týká alternátoru jsou asi jen dvě rozumné varianty. Buď originální, nebo převinout. Ovšem dle zkušeností nechat převinout pouze u pana Mareše www.previjeni-regulatory.cz/alternatory/
Jinde jsou špatné zkušenosti. Cena 2800,-dodání dva týdny. Já už ho tam mám nachystany, vyzvednu cestou na sraz. Zásadní věc u dobíjení je spojení vývodů alternátoru s regulátorem. Nejlépe kabely spojit krimpovanim. Stejně není důvod jej odpojovat

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10267

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Osobně taky doporučuji electrex jen tomu, kdo chce motorku prodat, aby to "nějak" fungovalo. Electrex se mi neosvědčil, to je fakt nouzovka na dojetí. Výrobce (prodejce) ani neuvádí výkon, na můj dotaz mi nikdy neodpověděl. Za mě jedině originál. To je jediná jistota na 60 - 70 tis. km. Převinuté alternátory v klubu sleduji, ale zatím žádný životnost originálního nedosáhl. Hodně nechával převíjet Lubošík, ale jak to nakonec dopadlo, nevím. Myslím, že jeden převinutý mu vydržel s bídou dovolenou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10275

  • Viktor
  • Avatar uživatele Viktor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Fuha, chalani nestraste tento rok uz druhy stator. Ten electrex nema zdaleka taky vykon ako origo to mi je jasne dokonca nema ani taky vykon ako cina co som tam mal na mesiac. Ale snad vydrzi aspon rok. Uz mam tento rok 300 eur v statoroch mozem si vyberat ktory dam previnut :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10276

  • Stanley
  • Avatar uživatele Stanley
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 219
  • Obdržená poděkování 12
Mám na něm asi 2500km,ale jen měsíc v provozu. Je to divné, ale po montáži mě napětí kolisalo a bylo malé. Nicméně po pár set kilometrech už mám napětí v normě a stálé. Přitom baterie byla nabitá. Každopádně pro delší cesty je budu vozit sebou. Už mě tři různé vfr nechali na cestě kvůli dobíjení...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Stanley.

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10277

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43

Viktor napsal: Fuha, chalani nestraste tento rok uz druhy stator.

Tady aspoň názorně vidíš oprávněnost přísloví "nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci" ;) Smutné je, že ani ten originál není "lifetime". :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10281

  • Viktor
  • Avatar uživatele Viktor Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Tak ono ja moto dielom prd rozumiem videl som len dve moznosti.... Prvou bola cina druhou bol elextrex tretou original... No vo sne by ma nenapadlo ze su robene na mesiac... Kazdopadne ked uz to pocitam priplatil by som stovku mohlo byt origo... K tym previnutym statorom moc tomu neverim ze to bude kvalitnejsie nez napr electrex ale skusim do rezervy... Som dost sklamany co sa tyka spolahlivosti VFR, problem so statormi reglermi kablami relatkami atd atd a to mam moto s full servisnou históriou no po 50000km sa vsetko zacalo sipat v jeden mesiac... Este dotaz kolko u Vas stoji kontrola vole ventilov a nastavenie ? Pripadne neviete o niekom na zapadnom slovensku co rozumie Vtecu a vie co robi? Lebo ako som zistil je vela moto "mechanikov" a malo skutocnych mechanikov... Zvlast sa bojim to dat niekomu co Vtec videl len z reklamy...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10282

  • Stanley
  • Avatar uživatele Stanley
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 219
  • Obdržená poděkování 12
Právě se mi ozval majitel mé bývalé vfr. Stator převinutý u Mareše asi před pěti lety a funguje dodnes. Já mám už vyzkoušené na alternátor tuhle firmu a regulátor elesys. Možná se ono fi ukáže i na srazu....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10285

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43

Gapyra napsal: Právě se mi ozval majitel mé bývalé vfr. Stator převinutý u Mareše asi před pěti lety a funguje dodnes. Já mám už vyzkoušené na alternátor tuhle firmu a regulátor elesys. Možná se ono fi ukáže i na srazu....

Kolik na tom najel? V principu nemyslím, že je něco špatného na převinutí statoru. Ale myslím, že hodně záleží na použitém materiálu. Pokud by nějaký převinutý alternátor vydržel těch 60 - 70 tis. km, byla by to dobrá zpráva.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

VFR800 VTEC Napatie 5 roků 6 měsíců zpět #10287

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
Musím reagovat. Taky si trošku rýpnout. Můj alternátor je původní -156t.km- funkční bez problémů. Nějak mi není jasné proč by měl originál vydržet jen 60-70t.km -zejména u Vtecu?? U Fi altíky taky odchází ale co jsem se tak tady i jinde dočetl a dozvěděl jsou to spíš vyjímečné případy oproti Vtec. A to bych řekl, že zásadně ovlivnit smrt altíku může především regulátor ( problém v el.instalaci) který paradoxně odchází častěji na Fi. No asi jde kvalita nelítostně dolů tak jak u všeho- bohužel. Jinak nevím proč by altík, mechanicky nenamáhaná součást, pokud by byla kvalitně navržena a provedena měla kleknout. Kleknout takhle pravidelně po pár km.
Ještě k těm dílům, cenám atd. Není lepší originál z bouračky?? Jasně při životnosti 60t.km to už asi ztrací smysl, ale pokud by byla vyšší je to jistota za rozumný peníz.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.451 sekund
Powered by Kunena fórum