• Strana:
  • 1

Téma:

Opět problém s dobíjením 7 roků 9 měsíců zpět #8847

  • Lisacekt
  • Avatar uživatele Lisacekt Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Zdarec hoši. Je to dva roky zpět, co jsem na VFRku Vtec 2002 dělal převinutí altíku a kupoval novou baterii. Odjel jsem s tím Rumunsko, loni Alpy, dohromady nějakejch 7000 km a vše v cajku. Letos jsme byli na dovče na Slovensku a akorát když jsem dorazil domů, tak před vchodem už jsem nenastartoval, baterie na dně. Dobil jsem jí a proměřil. Zapojená bez zapnutého zapalování měla 12,8 V. Když jsem zapnul zapalování tak 12,7V. Po nastartování 14,4, při mírným přidání plynu se tahle hodnota držela. Když jsem k tomu zapnul světla tak napětí na baterce kleslo na 12,2V a při dálkových to kleslo pod 12. Poradí někdo, co by s tím mohlo být? Nabízí se ten regulátor to je mi jasný, ale nemůže to být opět ten altík? Dík za každý podnět.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Opět problém s dobíjením 7 roků 9 měsíců zpět #8849

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Mně by se to taky jevilo spíše na ten altík. Regulátor ti podle všeho reguluje. Tady to vypadá, že altík ti nedává plný výkon při vyšším odběru. Ale když si proměříš jednotlivé fáze ohmetrem, poznáš, jestli některá probíjí. Návod je na stránkách.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Opět problém s dobíjením 7 roků 8 měsíců zpět #8859

  • Lisacekt
  • Avatar uživatele Lisacekt Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Tak jsem dneska proměřoval ten altík odpojenej od regulátoru, odpory jsou na mezi všemi fázemi 1,1, ohm, ale napětí při volnoběhu jsou 19,9V 20,1V a 1,2V, takže to bude nejspíš zkratovaná nebo vypálená jedná fáze altíku že? Každopádně je po převinutí dva roky, takže buď špatně udělané, nebo to, že se vypálí zapřičiňuje ještě jiná závada? Každopádně regulátor jsem neproměřoval, i přesto, že je ten návod na to psanej pro analfabety, tak se mi nepodařilo vymyslet jak to udělat. Z regulátoru vedou dva konektory: jeden se třemi konektory-do altíku a druhej s pěti konektory(červenej, červenej s bílým proužkem, dva zelený a černej, takže podle návodu jsem nepochopil jak to propojit s tím multimetrem. Mám multimetr DT9205A a je taky dost možný, že jsem ho měl blbě nastavenej na měření diod. Dokázal by někdo poradit?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Opět problém s dobíjením 7 roků 8 měsíců zpět #8860

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Ta vypálená fáze by měla být i vyzkratovaná. Ale to je běžný průběh. Nejdříve odejde jedna fáze, následně už altík nestíhá a odchází další. Zbylá fáze už to neutáhne. Vyměň altík.
Moje teorie je, že altík odchází kvůli ventilátoru, který fouká do protivky. Pak záleží, v jakých teplotách je motorka provozovaná. Je to jen teorie. Ověření bude ještě nějaký ten rok trvat. :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.412 sekund
Powered by Kunena fórum