• Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma:

Re: Alternátor V-Tec 10 roků 11 měsíců zpět #6978

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Jak nastavit motorku je popsané i v manuálu u Hyperpra. Ale problém je, když máš jen ten základní model tlumiče, kde můžeš nastavit tuhost pružiny (kde je naštěstí rozsah fakt velký) a odskok. Nikoli však už útlum. A na VFR800 na předních vidlích nenastavíš nic. Jen tuhost pružiny. A to nejlépe tak, že je vyměníš za jiné. Takže pak ten podvozek sladit není fakt nic moc. Já jsem taky začínal na doporučených hodnotách a měřil zatížení. Je to k hovnu. Když už se motorka začala chovat slušně, pak při brzdění v náklonu se motorka rozklepala jak ratlík. Navíc - Honda se svým CBS vyžaduje trochu jiný přístup. CBS ti přibrzďuje zadní kolo, což vede k tomu, že si motorka "přičapne". A když máš měkký předek a tvrdý zadek, nemůže si tolik přičapnout. Ty tovární komponenty mají své slabiny. Ale jsou sladěné. Hrtak vyměnil zadek a přední pružiny jsou origoš. Možná už i trochu unavené. Když ty tlumiče tekly (já mám najeto 90 tis. a tlumiče netečou). Tož si myslím, že ho čeká príma zábava, než to dá trochu dohromady. B)
Já jsem na to šel nakonec tak, že jsem v prvé řadě nastavil tuhost zadku, abych neškrtal ve dvou, když najíždím ke garáži. Odskok jsem naklikal na doporučenou hodnotu od Hyperpra, stejně tak předek. To mi nesedělo. Tak nějak jsem měl divný, houpavý pocit. Takže jsem postupně přidával na odskoku. Pak jsem měl najednou pocit, že zadek ok, ale měkký předek + ty vibrace při brzdění. No tady už se moc vymyslet nedalo. Tak jsem postupně přitahoval předek. Ještě by byla možnost zkusit hustší olej, ale to je tak asi všechno.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 10 roků 11 měsíců zpět #6979

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007
  • Návštěvník
  • Návštěvník
aha .. jsem netusil, ze to je vpredu takhle, tenhle model jsem holt preskocil :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 10 roků 11 měsíců zpět #6981

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
No to víš. Ty už jsi rozmazlený vytuněnou technikou... B)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 10 roků 11 měsíců zpět #6983

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007
  • Návštěvník
  • Návštěvník
no, sice mam vsechno plne stelovatelne, ale nemuzu se dokopat abych se v tom hrabal. Takze tuhost tlumicu steluju jen zmenou vlastni vahy :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 10 roků 11 měsíců zpět #6985

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Já si taky na druhou stranu říkám, jestli není lepší, že tam nic moc stavitelného nemám. Díky tomu se snižuje počet možných kombinací... :laugh:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 10 roků 9 měsíců zpět #7047

  • hrtak
  • Avatar uživatele hrtak Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 76
  • Obdržená poděkování 0
Tak sem to vsechno nejak svepomoci vyresil, ale mam porad jeden problem

- kdyz pustim riditka, dost se rozklepaj
- kdyz jedu zatacku do leva - OK, sedi jak pribita
- kdyz jedu rovne - OK
- kdyz jedu zatacku doprava, tak se riditka vlni

tusi nekdo cim by to mohlo byt?
Predni pneu je nova a nafoukana spravne (Resp. ted uz neni nova, protoze sem byl na dovce, ale dela to od zacatku :), motorka neni padana a driv to nedelala.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 10 roků 9 měsíců zpět #7048

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Dřív jsi tam měl jiný tlumič vzadu. I když na hranici smrti. Trochu mne mate, že na jednu stranu ti to klepe a na druhou ne. Ale jestliže jediné, co se změnilo, je zadní tlumič, pak musíš začit tam. Zkus ho přenastavit. Možná bude stačit pohrát si s útlumem. Předpokládám, že do předních vidlí jsi nehrabal a že olej je tam stejný, jaký byl? A nastavení vidlí je taky stejné? Byť tady se na VTECu moc štelovat nedá, krom předpětí pružiny.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 10 roků 9 měsíců zpět #7049

  • hrtak
  • Avatar uživatele hrtak Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 76
  • Obdržená poděkování 0
přední mi na podzim tekly, měnily se těsně před zazimováním, je možné že to tedy je předníma (já si to teda myslím), ale taky mě mate to, že na jednu stranu to vrtí a na druhou né. Vidle jsou nastavené jinak - předím byly na doraz, teď je mám na třetí čárku, ale změna předpětí nepomáhá

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Alternátor V-Tec 10 roků 9 měsíců zpět #7050

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Máš v nich stejný olej? Ještě k tomu vlnění na jednu stranu. Když jsem nasadil Hyperpro, pak se mi to zase vlnilo, až třepalo, když jsem potřeboval přibrzdit v zatáčce. Doprava jo, doleva ne. Ale to spíše přisuzuji tomu, že jsem prakticky vždycky potřeboval přibrzdit v pravé zatáčce, kde není tolik vidět, na rozdíl od levé. Možná máš podobný problém, že na jednu stranu zatáčíš trošku jinak než na druhou. Pak se motorka chová taky rozdílně. Ale zakopaný pes musí být v tom podvozku. A neřeš jen vidle. Máš úplně jiný zadní tlumič. Musíš ty dvě komponenty sladit.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.431 sekund
Powered by Kunena fórum