Tak předně kotouče jsou na kraji širší (neopotřebené), protože destičky nebrzdí-nepokrývají celou plochu-od nejmenšího po největší průměr brzdné plochy kotouče. Minimální šířka kotouče je obvykle vyražena na věnci kotouče- u VFR tomu není jinak. Máš tam vyraženo \"MIN.TH. 3,5MM\" čili minimal thickness (minimální toušťka) 3,5mm. Pokud ti nějaký mechanik doporučil přetočení kotoučů tak z tebe chce jen vytřískat peníze. Zbytečné peníze. Stočení je možné, ale není důvod toto dělat pokud není kotouč zvlněný nebo vyrazně nerovný. Jestli máš pouze kotouč běžně opotřebený-ztenčený ve funkčních plochách, přetočením nezískáš nic. Pouze ti přerovná ony nefunkční kraje do roviny s funkčnimi plochami, které ještě lízne nějakou desetinkou. Výsledek na pohled pěkný rovný kotouč, s šířkou funkčních ploch stejnou spíš ještě zmenšenou o pár desetin jako před tím. Čili je nesmysl cokoliv přetáčet pokud tě k tomu nenutí výšše uvedené důvody (zvlnění..). To je logické. Osobně bych se nebál jezdit kotouče do šířky něco okolo 3mm, protože 3,5mm je pojistka výrobce. A jinak používat kvalitní desky a kotouče ti vydrží věky, ideál Nissin tak a tečka.