• Strana:
  • 1

Téma:

problém .. nestartuje, chcípá 17 roků 7 měsíců zpět #138

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Ahoj,

něco jsem sice našel na motorkářích, ale raději se ještě zeptám tady, jestli je někdo znalejší nebo už má podobné zkušenosti za sebou..

mám VFR 800, r.v. 99 (RC46) .. nejdříve začala zlobit se startováním zatepla .. někdy jo, někdy ne (všechno zhaslo, jakoby baterka byla úplně out) .. stačilo nechat vychladnout nebo roztlačit lehkým pošťouchnutím ..

teď už potvora i chcípe na volnoběh, včera jsem myslel, že nedojedu domů, nakonec jsem skončil tak, že jsem vypínal světla, pak se chovala rozumně ..

co jsem si přečetl, měly by to být projevy špatného regulátoru dobíjení. To mi i dává laicky smysl (až tak do toho nevidím), jen nechápu, jak je možné, že nastartuje, když vychladne .. takže mám dvě otázky :

1. je to tím regulátorem? Pokud ano, proč studená nastartuje

2. za co ho vyměnit? našel jsem ignitech s konektorem na VFR750, ale nevím, jestli ho můžu použít.. Ev. má někdo nějaký jiný tip?

díky ..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:problém .. nestartuje, chcípá 17 roků 7 měsíců zpět #139

  • Paul
  • Avatar uživatele Paul
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0
vypada jak regulator...
kontrolovat kolik mas voltu u baterky kdyz tocit lehce pres 5000 rpm.. mel byt tam vic nez 14V,
dost casto problem je batery malo nabij a potom ne mas dost amper na startovani a potom chod motorka bilbno proto taky neni dost ampre na ICU (co kontroluje strykovani do motor)
omluvam na muj cestina... :-)
ale lepsi kontrolovat od altanator a batterka regulator neni moznost kontrolovat jen kolik volt je u nabijeni baterka...

zatim Paul

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:problém .. nestartuje, chcípá 17 roků 7 měsíců zpět #140

  • Paul
  • Avatar uživatele Paul
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0
jeste jedno vec...

od regulator mas 3 kablicku co musi pripojit do zluty od alternator, potom zeleny na motorka je zem nebo uzemnevani (-), cervena je do batery (+)

muzes pozit jak v VFR 750 nebo CBR taky jen rozdil je vice (+) ale staci pripojet do baterky.

hlavni je od alternator je 3 kablicky a musi byt pripojen do regulator od regulator musi byt minimum dva (+/-)
mam ignitek universal a funguji bez problem. ..
nasel taky v Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (724 353 770) oni ma pozity original Honda skladem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:problém .. nestartuje, chcípá 17 roků 3 měsíců zpět #339

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 410
  • Obdržená poděkování 1
Dělá mi to nyní to samé a je to spatnou gelovou baterií.....holt, je ještě původní z výroby...:P ;) VFR8 r.v.01

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:problém .. nestartuje, chcípá 17 roků 3 měsíců zpět #345

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Zdarec, mně u staré RC24 se něco podobného stalo poslední sezonu, za tepla jakoby při stisknutí start úplně pohasly kontrolky a z toho za chvíli vše good, během 1měsíce odešla baterka, po výměně za kvalitní novou tenhle problém vymizel.
Ještě poznámka k baterkce: u baterky si dejte pozor nejen na základní parametry, jako je napětí 12V a \"výkon\" Ah. Neméně důležitý je parametr startovacího proudu !!! Tento parametr není uveden na baterce, někdy nebývá ani v příbalovém letáku a je těžké ho z prodejce vůbec vymámit. Výrobce motocyklu u každého stroje uvádí minimální starotovací proud a pokud ho používaná baterie nedosahuje není to dobré! V podstatě o nic nejde, baterie stroj nastartuje bez problémů, ale její životnost je podstatně kratší! Příklad již zmiňovaná RC24. Výrobcem doporučená baterie 12V/11Ah/160A. Tomuto například naprosto nevyhovuje baterie VARTA. Ta výrabí typ, který odpovídá napětím, Ah, všemi rozměry i rozmístěním pólů baterie, max.startovací proud má však pouze 120A. Vyhovující jsem po delším pátrání našel až YUASA, která má oněch 160A. V praxi toto znamená, že moje YUASA vydržela 4sezony bez problémů, kolegova VARTA ve stejnem typu stroje pak necelé 2 sezony.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:problém .. nestartuje, chcípá 17 roků 3 měsíců zpět #350

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 410
  • Obdržená poděkování 1
dík za vyčerpávající info, plně s tebou souhlasím....:) Myslím,že ta YUASA je v poho jak cenou tak výkonem a kvalitou...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:problém .. nestartuje, chcípá 17 roků 3 měsíců zpět #351

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 410
  • Obdržená poděkování 1
dík za vyčerpávající info, plně s tebou souhlasím....:) Myslím,že ta YUASA je v poho jak cenou tak výkonem a kvalitou...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re:problém .. nestartuje, chcípá 17 roků 3 měsíců zpět #352

  • Viki
  • Avatar uživatele Viki
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 410
  • Obdržená poděkování 1
dík za vyčerpávající info, plně s tebou souhlasím....:) Myslím,že ta YUASA je v poho jak cenou tak výkonem a kvalitou...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.437 sekund
Powered by Kunena fórum