Téma:

Re: Zájem o koupi 10 roků 15 hodin zpět #7386

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Maxx
scala- dle manuálu jde o "choke" tedy sytič. Jakým způsobem to funguje nevím a je mi to úplně jedno, protože to funguje 100%.[/quote]
No sytič tam samozřejmě není. Je to jen něco jako manuální plyn, aby to nechcípalo za studena. Proto ani ten automatický "sytič" ;) není nijak na závadu. Ostatně si myslím, že VTEC to má taky. Za studena to má docela vysoké otáčky. Pak kolem 45 stupňů se to vypne, ale motor ještě neběží tak úplně košer. Ostatně i z toho důvodu je lepší zahřívat jízdou než na místě. Kolem 60 stupňů už to běží pravidelně. Mně by ta páčka taky nevadila. Ale asi to není dostatečně "user friendly" :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 15 hodin zpět #7387

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
SAS71 napsal:

jo a ještě jsem se chtěl zeptat zda-li je už podezřelé, když tu vfr startuju, čerpadlo normálně najede po otočení klíčku a sepnutém chcípáku, a při stisku startéru displej kompletně zhasne a motor se natočí jakoby váhavě, pak už jede vše jak má, motor přede a displej svítí...

Čerpadlo nemá takový odběr jako startér. Displej kompletně zhasne znamená co? Že zmizí číslice? Jakoby váhavě se motor taky netočí, pokud je v pořádku akumulátor a je v pořádku kabeláž. Pak ještě mohou připadat v úvahu uhlíky na startéru, ale zrovna na VFR neznám nikoho, kdo by je někdy měnil. Pokud tu někdo takový je, hoďte hlášku, v kolika kilometrech. Psal jsem si s drakem, který na FI najel 170 tis. km a uhlíky neměnil. Neměnil prakticky nic, kromě obligátního regulátoru a běžně spotřebních dílů.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 15 hodin zpět #7388

  • VFRošt
  • Avatar uživatele VFRošt
  • Offline
  • VIP EXPERT
  • VIP EXPERT
  • Příspěvky: 177
  • Obdržená poděkování 9
Ahoj,
nikomu nic nevnucuji, ale pokud bych se rozhodoval podruhé, kterou že to VFR si pořídit, moc bych neváhal. 800fi má pro mne nejvíce kladů ze zatím všech VFR co se objevily. Nejlépe r.v. 2000 + 2001 ( možná byli i nějaké r.v 2002, ale to už nabíhala výroba V-Tec ....).
Pokud bych šel kupovat, tak určitě s někým, kdo detailně zná to co chci. Už to tady zaznělo - jako např. různé roky výroby se liší detaily ( zrcátka, sytič, přístrojovka, lak kol....) a pak se nemůže stát, že mi někdo bude "věšet bulíky" na nos ;)
A pokud bych natrefil na kousek, za který chci utratit své peníze a prodávající vědomě nic netají, tak bych chtěl vidět pod kapoty, atd.....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.430 sekund
Powered by Kunena fórum