Téma:

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7376

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Koupě zachovalého FIčka je podle mne mnohem lepší varianta, než VTECu, kde nebudeš mít peníze na údržbu. ;) A zase jsi u těch km? U jakých? Kdyby ti to stočili na 50 tis. km, byl bys spokojený?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7377

  • SAS71
  • Avatar uživatele SAS71 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
no uvidíme, zajedu se na ní mrknout, motorově říkáš, že tyhle km u typu těchto motorek řešit nemám. Jsou samozřejmě v inzerci i modely 99 a 2000, liší se něčím podstatným proti 98? VTEC bude asi do 100 000kč velká loterie a pomalu se začínám dívat na FI. Byl jsem se podívat na dva VTECy - Pardubice a Plzeň, ale docela zklamání. Jeden najeto 32tis, prý nikdy nepadnutý, ale všiml jsem si jiných odstínů barvy na kapotážích, takže podvod. Druhý ročník 2002, docela hezký, stříbrný, ale při starování blikala palubka jako diskotéka a startér pomalu točil. Borec říkal, že jen horší baterka, ale moc mi to na důvěře nepřidalo. Svezení docela svižné a příjemný posez, ale když jsem na křižovatce dával blinkr, tak motorka začala chcípat a musel jsem jí držet na plynu,. Jakmile jsem blinkr vypnul, motorka jela normálně, ale začala na palubce blikat kontrolka dálkového světla a blikalo podsvícení displeje... Borec potom říkal, že asi altelnátor, ale že to opraví :) No nic. Hledám dál. Na FI jsem právě narazil v Kolíně a jak jsem ho obcházel dokola tak jsem si říkal:"sakra proč já se vlastně vůbec upnul jen na ten VTEC ?" vždyť to FI taky vypadá nádherně. Blok pro mne asi byl ten starý rok výroby a najeté km...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7378

  • beyk0007
  • Avatar uživatele beyk0007
  • Návštěvník
  • Návštěvník
FI ma dva "modely" .. 98-99 a 2000-2001

ta novejsi ma jinou palivovou mapu a nizsi spotrebu, automaticky sytic, trochu jinou palubku, ale jinak se podle mne v nicem zasadnim nelisi, vypadaji i hodne podobne .. bacha na datum vyroby vs. uvedeni do provozu, spolehlive je rozeznas prave podle packy sytice na leve strane riditek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7379

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
To co říkal ten chlapík je pravda. Když je vybitá baterka, všechno bliká, svítí a když je k tomu špatný altík, stačí blinkr aby to chcíplo. Zvláštní přístup, nechat to takhle. To musí odradit každého.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7380

  • Letec
  • Avatar uživatele Letec
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 336
  • Obdržená poděkování 0
Jak píše Beyk liší se málo a plus 00-01 má lamba sondu a trochu jiné svody. A nevím proč se bát km na klubu u máme pár motorek co mají přes 100 000km a pořád šlapou jak hodinky. Spíše než na tachometr se koukej jak vypadají ostatní věci.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7381

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
Jak už tady kluci uvedli 98,99 se od 00,01 liší jen v několika věcech. JIné mapy, lambda a kvůli ní modifikované svody. Obě motorky jedou stejně, 00,01 má lepší spotřebu. V reálu je rozdíl do 0,5l. Čím víc se tlačí na pilu tím se spotřeba srovnává. 00-01 má automatický sytič, což ale nepovažuji za nějakou zásadní výhru. Moje zkušenost s manuálním u 98,99 je naprosto bezproblémová. Vždy stačí dát půl chodu páčky dotekem tlačítka nastartovat a po cca 5-10s lze sytič stáhnout přičemž motor naprosto bez potíží běží volnoběžně +-1100. U automatu mi přijde, že v chladnu kvílí dlouhou dobu +-3t.ot. Na budicích resp. otáčkoměru je u 00,01 nápis VFR a ledka od HISS. Vzhledově se dále líší výše zmíněnými svody a pak jsou tu zrcátka. U 98,99 mají ocelové pozinkované (žlutý chromát) držáky(nožky) a přes ně přetažené gumové kryty. 00,01 má kovové černé tělo bez ochrané gumy a trochu odlišný tvar samotného zrcátka. (zrcátka ze všech ročníku jsou zaměnitelné-mají stejné úchyty, jsou shodné i se zrcátky z modelu 90-97 a ty pak odpovídají CBR600 někdy do roku 99).
Při výběru bych se řídil v první řadě stavem motorky jako celku. Jestli 98,99 nebo 00,01 je jedno, ale kdyby byly dvě naprosto identické pak bych samozřejmě volil 00,01, protože mít menší spotřebu a lepší dojezd potěší. Kilometrů bych se nebál. Já mám teď 114t.km, původní spojka, vše funkční a to její služby využívám opravdu plně. Musím to zaklepat, ale stále obrovská spokojenost. V nákladech oproti Vtecu bude zřejmě rozdíl. Jediné co budeš řešit je seřízení ventilů. Já jezdím do Yamahy cena +-2t.Kč. Interval 24t.km. Oleje filtry atd to už je pak +- všude stejné.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7382

  • scalla
  • Avatar uživatele scalla
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 1546
  • Obdržená poděkování 43
Maxxi, jaký sytič? Ty tam máš karburátory? ;)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7383

  • SAS71
  • Avatar uživatele SAS71 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Aha, takže se sytičem není problém ?, Je to stříkačka, ale má jen vyvedený manuální sytič ?. Já měl kdysi Buldoga 1100BT od Yamahy a tam byly dva karburátory s vyvedeným sytičem a moc valný to tedy nebylo, hlavně při studených startech, nebo po zimě. Karbec se musel důkladně čistit a při startování to chvíli kuckalo než se to chytilo. Pak už OK. Pak už jsem měl jen samé stříkačky a to bylo nebe a dudy. Jen počkat na palivové čerpadlo a vrnnk na tlačítku a hotovo :)Jo, s těmi km máte asi pravdu, ale stejně na tom při jízdě nepoznám jestli seřídily ventily, nebo podtlaky, nemám s čím srovnat po zátahu plynu jestli táhne málo nebo ne, Jedině, že by se to kuckalo a motor měl nepravidelný chod. No je tady ještě jedna : www.tipmoto.com/motorky/honda/254254-vfr-800.html

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7384

  • SAS71
  • Avatar uživatele SAS71 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
jo a ještě jsem se chtěl zeptat zda-li je už podezřelé, když tu vfr startuju, čerpadlo normálně najede po otočení klíčku a sepnutém chcípáku, a při stisku startéru displej kompletně zhasne a motor se natočí jakoby váhavě, pak už jede vše jak má, motor přede a displej svítí...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Re: Zájem o koupi 10 roků 2 týdnů zpět #7385

  • Maxx
  • Avatar uživatele Maxx
  • Offline
  • SUPER SPECIALISTA
  • SUPER SPECIALISTA
  • Příspěvky: 575
  • Obdržená poděkování 5
Je to stříkačka. Sytič manuální. Jak říkám v žádných klimatických podmínkách ani nadmořské výšce jsem neměl nikdy problém se startem.
scala- dle manuálu jde o "choke" tedy sytič. Jakým způsobem to funguje nevím a je mi to úplně jedno, protože to funguje 100%.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.471 sekund
Powered by Kunena fórum